Pinned
פייר, התגעגעתי. כבר תקופה שאני כותבת ומוחקת, רק כי מרגיש לי נוח להתלונן על צרות עולם ראשון כשבארץ מלחמה.
אז מי שלא רוצה לשמוע על צרות של אנשים נמוכים בהולנד, קופורייט, מזג אוויר ורשימות המתנה - מוזמן לבלוק מעכשיו.
** נועצת את זה בשביל הטרולים שיגיעו בהמשך **





