Beyler, Bayanlar sakin olun ve rahatça mışıl mışıl bir uyku uyuyun.#depremistanbul
Gianni Infantino
1,129 posts
Her yerde karşına çıkabilirim.
Siyaset, Futbol.
İnfantino troll hesaplarla mücadele için sadece bir simge.
Hesabın İnfantino ile alakası yoktur.
Parody account
Joined April 2019
- Replying to @dgrylayseglToplumu erkek kadın diye sınıflandırıp bölen hoşlanmadığı bir hareketi karşı cinse yükleyen sonra eşitlikten bahseden zihniyetin açık örneği bu kadın. Siz yaşayın elbet ama şu kör cahil zihniyetiniz artık ölsün. İnsana kadın erkek gibi değilde insan gibi bakmayı öğrenin.
- Replying to @canpolat69al @mehmet61241 and 2 othersAdam doğru söylemiş 2 like almak için aptal aptal yorumlar yapma. Ortamdaki dikkat çekmek isteyen çocuk gibi.
- Replying to @ProfDemirtasYa sende iyiki bilim insanısın aslından sizden biriyim ama kibirliyim ve ukalayımı çok güzel oynuyorsun. Yeter hakkaten yeter. Güne başlarken eşine selam ben bilim insanıyım diye mi başlıyorsun? Dünyanın en değerli bilgisine sahip olsan bile şu örtülü kibirin soğuttu.
- Dedi ekonomi profesörü. Bu satmaktan ziyade değerlendirmektir. Birazcık beyin olsa anlardın. 100 milyon dönüm arsan var ve arsa olarak sana bir getirisi yok,üzerine bina dikip değerlendirmek senin küçük beynine göre sadece satmak oluyor.+ Dünya kadar faiz ödemesine hiç girmedim.
- Replying to @tambircin @delihoppi and @KutadguBilimBirader sen bu sayfayı takip etme senin zeka seviyene göre değil burası, git sen tik tok videoları fln izle. Zeka seviyedendeki insanlar orda. Hakikaten alakasız boş bomboş bir insansın.
- Replying to @futbolarenaUlan salak konunun Altay ve Muslerayla ne alakası var. Harbiden hamsi kadar beynin yok. Ne adaletsizliği bencede Mert daha iyi kaleci.
- Replying to @ipirofficall and @MertArmagan53Sizin böyle chp trollerin toplandığı bir bina fln var mı? Hepinizin zeka sorunu var. Sanki talimat bir yerden gelmiş gibi hepiniz aynı şeyi yazıyorsunuz.
- Replying to @gnr_3mBunu diyen adamın son retweetlediği 2 postun Ahmet Çakar'ın olması ve kendisinin profilinin fotosu dışında problem yok. Ben eğitimliyim diyorsan o programdaki yorumucunun postunu niye retweetledin? Yok bende cahilim diyorsan neden eleştiriyorsun? Biraz tutarlı ol. 🤭😂
- Replying to @EfsoSahne @1AlexDegiliz and @pusholderAhahaha bu seçmen işte aradığım seçmen bu. Yüzde 53 ile geliyoruz diyen sonra seçim istediği gibi olmayınca oy çalındı diye bağıran seçmen 😂😂😂😂😂😂😂
- Replying to @FDzankovic and @demarkesportsSen kaç para verdin lan?
- Replying to @Speedy_Carloss_ and @futbolarenaAl bi malda burda lan siz böyle aptal aptal twit atmayınca hastalanıyorsunuz kesin. 10 yaşında çocuğa telefon verisen böyle aptal aptal şeyler yazar.




