c²
7,030 posts
research engineer @awscloud
New York, USA
Joined February 2011
- Avrupa’da lays’in tadı bile çok farklı gençler. Şaka yapıyorum sanmayın gerçekten çok güzel. Gençliğimizi çaldılar farkında bile değiliz. Meyveler güzel, ucuz, erişilebilir. Her şey böyle sanırım ben de her farkettiğimde üzülerek hayata tekrar başlamayı diliyorum…ABD'de tek adedi 33 gram olarak satışta olan Ülker Çokonat yasal içerik beyanında doğal vanilya aroması ve doğal aroma vericiler olduğu ifadesi yer alıyor. Türkiye'deki aroma vericiler beyanında ise doğal ifadesi geçmiyor. Ellere doğal da, bize yapay mı? @Ulker
- Algoritmaları yazarak öğrenmek isteyenler için müthiş bir araç algorithm-visualizer.org
- Dersimiz “Yazılım Mühendisliği”, anlatılan ders materyali 17 sene öncesinden bir kitabın yasa dışı kopyası. Kullanılan işletim sistemi Windows XP. Konu süreç yönetimi, anlatılan “Çağlayan Modeli” yani aslında “Waterfall”. Diyeceklerim bu kadar hakimim.
- Arkadaşlar bildiğiniz gibi değil, bu şirketlerde çalışmak çok güzel değil, sandığınızdan çok çok daha güzel.Aws, google,facebook vbde calismak bir hayal degil ama onemli olan su bole buyuk firmalarda bir fabrikanin bir dislisi mi olmak istersin yoksa startup kulturune yakin bir firmada herseye dahil olmak mi ? Biraz dil ve hazirlik ile girebildiginiz bu yerler hayal kirikligi olabilir
- Bizim de kalbimizi kırdılar, sabah kalkıp kod yazdık.Good morning to everyone except the last person who hurt your feelings.
- AWS’de ikinci haftam doluyor, arkadaşım da GitHub’da çalışmaya başlıyor. Ne verimli bir hafta 😍
- Selamlar arkadaşlar! Durmak yok, üretmeye devam. Tiny AI + Cloudflare AI + ChatGPT Plugin + API örneğini açık kaynak olarak GitHub’da paylaştım. Dileyen herkes kendi Tiny AI’ını üretebilir, konuşabilir, örneği hack edip kendisi için düzenleyebilir. ❤️🎉🫶🧸🎯🌟😎
- What this year brought to me, 🪄 I founded my dream community this year; dozens of people got jobs! 🧩 I got into my dream job; I'm joining @awscloud as a software engineer. 🌈 My expectations for the next year are health, peace, and more fun!
- 6 senede bilgisayar mühendisliğini bitirdim, ben bitiremem sanıyordum. Sektörde çalışmaktan okula çok uğramadım ama yine de bi tebrikler mesajı beklerdim. Ne bileyim ateş emojisi falan da olurdu @pauedutr
- 2020’de kendime koyduğum hedefleri yerine getiremedim. 2021 için hedefleri ve hayalleri olan 2 arkadaşa ücretsiz mentorluk yapmak istiyorum. Belki 2 kişinin hedeflerini yerine getirmesine yardımcı olurum. Mentorluk isteyen varsa özel mesaj kutuma GitHub ve LinkedIn iliştirsin 💐










