This is the amazing story of how Tesla saved the life of one of the first Israelis to face Hamas. The story appeared on Walla website (link in the comments):
This is not how C, a resident of Kibbutz Mefalsim, planned to spend last Shabbat. But minutes after the Hamas forces
גלעד אלפר Gilad Alper
2,536 posts
Head of Israel's Freedom Party, former member of the advisory board to the Israeli MoF, Co-founder of cuppcomputing.com
- כולם כועסים על בנט שרימה 6 מנדטים. מה עם ביבי שמרמה 30 מנדטים כבר 16 שנה? איש ימין, איש ביטחון, איש הכלכלה החופשית. בדיחה.
- אני לא חושב שאנחנו עוברים תהליכים הדומים ל-KKK. אבל אני חושב שאנחנו לומדים שבראש הגופים הכי חשובים במדינה, עומדים פסיכים.
- זה אולי הדבר הכי מדהים בבחירות בארה"ב: קמלה האריס הוציאה כמעט 600 מיליון דולר על משכורות לאנשי הקמפיין. טראמפ הוציא 10.4 מיליון! כמעט פי 60 פחות! זו דוגמא יפה להבדל בין איש עסקים במגזר הפרטי לפוליטיקאי-פרזיט שעובד בשביל הממשלה כל חייו. השחיתות, הסיאוב והבזבזנות הם דרך חייםWonder who is painting a better picture for America? Campaign Spending; Trump Raised $381.54 Million Trump spent $345.42 Million Only $10.4 Million was spent on Staff. Kamala raised $1.003 Billion Kamala Spent $1.37 Billion Kamala Spent $582.53 Million on Staff.
- מסיבת העיתונאים של נתניהו הייתה לטעמי המוצלחת ביותר שלו מאז פתיחת המלחמה. חיצונית הוא נראה טוב מרגיל, אבל זה לא חשוב. מה שחשוב זה התשובה של נתניהו לשאלה, "מה יש לך להגיד על ההצהרות העוינות ממצרים ומירדן וההכרזה של סעודיה שהיא לא תחתום איתנו על הסכם נורמליזציה ללא הקמת מדינה
- אז ה-44 מיליארד דולר שאילון מאסק שילם על טוויטר כבר לא נראים כמו בזבוז מטופש של כסף.
- כנראה שממשל ביידן העביר מאות מיליוני דולרים לחמאס. אבל מה שהרבה יותר מעניין אותי זה לגלות מי הם העיתונאים הישראלים שקיבלו שוחד/מימון/תשלום מהממשל המפגר שלמזלנו נעלם מחיינו. העיתונאים שמנסים לשכנע אותנו שטראמפ נאצי, ושמיליי הוא "ימין קיצוני". עיתונאים זה חבורת נבלות שלא ברא
- Congrats to Novak Djokovic for winning his 23rd grand slam. However, to me what is more important is that he has become a symbol of the resistance to the Covid regime, to forcing injections, to violence, intimidation, brainwashing and stupidity. Respect! נובאק ג'וקוביץ' הפך זה
- אני לא בטוח מי הוא ראש הממשלה הגרוע בתולדות המדינה, ביבי או ברק. אבל לאחרונה אני נוטה לכיוון ביבי. ביבי הוא ראש ממשלה כבר 16 שנה, כמעט ברציפות, מה שאומר שאי אפשר לתרץ את חוסר ההישגים שלו בחוסר זמן. כמעט אפס רפורמות בכלכלה, חינוך ונדל"ן, הפער בין כלכלת ישראל לממוצע כלכלות המערב
- ערוץ הטלגרם חדשות לפני כולם: "תיעוד מטריד משבוע שעבר שקיבלנו באופן בלעדי הבוקר: פלסטינים באימון נסיעה מבצעית על גדר ההפרדה באזור דרום השרון. שימו לב לחבר'ה שעומדים מאחור ברכב הראשון ולבחור בחולצה הלבנה בסרטון השני, שנראה שמעביר לקבוצה תדריך." לפני 64 יום לא הייתי חולם להעלות את
00:00 - כשרצתי לכנסת במפלגת זהות של משה פייגלין ב-2019, המצע כלל הצעה למימון הגירה מרצון של ערביי יו"ש ועזה. הרעיון נתקל בזמנו בלעג כללי וממילא הרבה תשומת לב הופנתה לנושאים כלכליים וחברתיים. 4 שנים ו-1,200 נרצחים אחרי, הרעיון הפך להיות כמעט מיינסטרים. והנה הגיע ראיון של פייגלין עם
- משהו מאוד מוזר קורה בארה"ב. המדיה הממסדית-שמאלנית יוצאת נגד קמלה האריס. חושפים את הטיפשות והצביעות של המדיניות הכלכלית שלה, חושפים את השקרים של המוזר שאמור להיות סגן הנשיא שלה. אני מצרף לינקים בתגובות. אז מה קורה פה? הם מניחים שהיא תפסיד אז כבר מכינים את הזירה להדחתה בכנס
- אני לא סובל את נתניהו אבל כששומעים את לפיד מבינים למה נתניהו ר"מ כל כך הרבה שנים. הנה תמצית דברי לפיד אתמול בישיבת סיעה: "לפעול בניגוד לעמדת השב"כ והשב"ס לגבי האסירים הבטחוניים זה לא ימין על מלא, אלא הפקרות על מלא...לקרוא לאזרחי ישראל לבוא עם נשק לבית הכנסת ביום הכיפורים זו לא
















