۲۲ چیه آخه بچه 🤣🤣🤣
من ۳۲ سالگی تازه یادم افتاد میخوام تغییر شغل بدم
نشستم برنامهتویسی یاد گرفتم و در کمال تعجب شغل هم پیدا کردم 🚶🏻♀️
من احساس میکنم که سنم خیلی دیگه زیاده واسهی یادگیری یکسری چیزها. شما هم توی ۲۲ سالگی اینجوری بودین یا صرفاً یک وهمه؟













